Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer hos GR-eat. Cvr: 39660563, Kochsgade 31D st, 5000 Odense, Danmark, tlf. +45 22 55 03 66. Du kan handle hos os via vores hjemmeside www.gr-eat.dk

Betalingsmetoder

Alle priser er angivet i dkr. inkl. Moms og transportomkostninger, hvis I vælger udsendelse af varerne. Prisen på transport varierer alt efter vægten og transportfirmaet. Priserne vil fremgå under bestillingen. Du kan også læse mere om de forskellige muligheder under:  Fragt information. MobilePay: 59066.

Butik (Kochsgade 31D stuen, 5000 Odense C)

I butikken kan du betale med MobilePay eller betalingskort udstedt i EU.

Webshoppen:

Når du har trykket “Gå til kassen”, kan du se, hvilke varer du har bestilt og den samlede pris på ordren. Priserne på hjemmesiden er inklusiv dansk moms (25 %).
Hvis du vælger at betale med betalingskort, vil du blive taget til en sikker server hos Paylike, hvor du skal oplyse følgende:
• Kreditkortnummer
• Udløbsdato
• Kontrolcifre (3-cifret kode på bagsiden af kortet).

Hvis du ikke udfylder dette korrekt, kan din ordre ikke gennemføres.

Vi kan aldrig trække mere end det beløb, du har accepteret på din bestilling. Du har juridisk ret til at få pengene tilbage, hvis:

  • Varen ikke leveres
  • Du annullerer din ordre
  • Du er blevet trukket penge uden din forudgående accept

I butikken i Odense

  • MobilePay (59066)
  • Dankort
  • VISA/Dankort
  • VISA (kun debitkort udstedt i EU)
  • VISA Elektron (kun debitkort udstedt i EU)
  • MasterCard (kun debitkort udstedt i EU)

Webshop

  • MobilePay (59066)
  • Direkte bankoverførsel
  • Dankort
  • VISA/Dankort
  • VISA (kun debitkort udstedt i EU)
  • VISA Elektron (kun debitkort udstedt i EU)
  • MasterCard (kun debitkort udstedt i EU)

Returpolitik (refundering og returnering)

14 dages returpolitik:

Når du handler med GR-eat, har du 14 dages fuld returret, fra den dag du modtager dine varer. Du kan inden for denne periode informere os om, at du har fortrudt dit køb og returnere varerne til os. Retten til at annullere en ordre gælder kun ubrugte produkter. Som forbruger har du kun ret til at vurdere produkterne ved et synsmæssigt skøn, på samme måde som man vil gøre i en fysisk butik. Efter modtagelse af varerne må de kun bruges, så de beholder form, egenskaber og virkemåde. Hvis varen(e) er brugt, kan du kun få noget eller slet intet af den betalte pris tilbage. En potentiel prisforskel skal betales af forbrugeren. Værdien af varen(e) bliver vurderet ud fra prisen, vi kan videresælge til en anden kunde. Retten til at annullere er gyldig i 14 dage, fra den dag du modtager varerne. Hvis retten til at annullere udløber på en helligdag, weekend, jule- eller nytårsaften, bliver den udvidet til den følgende hverdag. Hvis ordren indeholder flere varer, som leveres individuelt, eller varerne bliver leveret i mere end en pakke, tæller retten til at annullere fra den dag, den sidste vare eller pakke bliver leveret. For at benytte retten til at annullere en ordre, skal du informere os herom, inden for 14 dage efter du har modtaget ordren. Det betyder, at du ikke kan annullere en ordre ved passivitet.

Tilbagebetaling:

Når vi har modtaget varen(e) og accepteret returnering, vil vi overføre prisen på produktet til din konto hurtigst muligt. For at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort, tilbagebetaler vi pengene til det samme kreditkort, som varen(e) blev købt med. Vi forbeholder os retten til at tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen(e) eller har modtaget dokumentation på returneringen. Download fortrydelsesformular

Reklamation

Vi hører altid gerne fra dig, hvis der noget, du er utilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre bedre. Har du reklamationer til din levering, kan vi kontaktes på info@gr-eat.dk eller på tlf.: 22 55 03 66. Telefonerne er åbne man-tor 11:30-17:30, fr 11:30-16:30 & søn 13-16 Reklamationer skal foretages senest en uge efter modtagelse af varerne eller ved manglende levering. Det gælder både i relation til levering og indholdet. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service. Er du ikke tilfreds vores håndtering eller afgørelse af en sag, kan du som forbruger altid henvende dig til forbrugerklagenævnet: Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme, Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg C, Mail: kontakt@hrt-ankenaevn.dk, http://www.hrt-ankenaevn.dk/ Spørgsmål? Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til os.